FRI FRAGT FRA 499 DKK

Kan jeg fortryde mit køb ?
Ja, vi følger forbrugeraftaleloven, du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur,
selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del eller hele dit køb.

Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan også gå til fortrydelsesformularen her
Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

OBS Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelsen ved pakke leveringen. 
Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du kan købe en returporto hos os her. 
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på adressen herunder

Living4all I/S
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder,
at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur,
afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Ved køb af pynt, service og lign. kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi.
Send derfor emballagen med retur, for at sikre, at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.
og bedst mulige vurdering af varens værdi.

Send varen som alm. pakke post med track and trace, vi refunderer ikke rek. eller anbefalet porto
og posten skal sendes til vores adresse, vi henter ikke ved posthus eller pakkeshop. Du står selv for returfragten.
Vi beder dig om at vedlægge en kopi af faktura/ordrebekræftelse, så tilbagefører vi beløbet til din kortkonto,
eller hvis du har overført via bank bedes du notere dit kontonr. så vi kan overføre pengene til dig.
Tilbagebetaling sker hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at retur retten kan udnyttes.
Der kan ikke udbetales kontanter.

Living4all I/S
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup

Skulle din pakke mod forventning komme for sent frem i forhold til normal leveringstid, skal du blot nægte modtagelse fra GLS så vil varen gå retur og vi overfører dine penge, så snart vi har modtaget pakken retur. Derved betaler Living4all.dk for returfragten. Dette gælder ikke for bålfade og tilbehør fra Cook King. Kontakt os for returnering.
Der kan dog ikke garanteres dag til dag levering
Har du først modtaget pakken og ønsker at returnere så skal du selv betale returfragten.
OBS.. hvis pakken ikke afhentes i pakkeshoppen rettidigt inden for henlæggelsestiden (typisk 7 dage)
og derved sendes retur vil vi modregne fragten på 49 kr og håndterings gebyr på kr. 50,- til dækning af returforsendelse. 

Reklamation:

Der er fejl på varen, hvad gør jeg ?
Hvis pakken er transportskadet eller har andre mangler
beder vi dig kontakte os via e-mail: mail@Living4all.dk eller 28 19 41 28 el. 22 59 22 08, telefontid hverdage ml. 14 - 19.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Vi påtager os intet ansvar for skader eller misfarvning forvoldt i forbindelse med brug af vores produkter,
check derfor altid om underlag og gulve kan tåle opsætning af klæbematerialer, kroge og lign.
Lad ikke farvede emner ligge i væske af hensyn til afsmitning

Når du handler på Living4all.dk har du
selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger
eller fremsender returlabel.

Vedrørende returvarer og reklamation skal varen sendes direkte til:
Living4all
Industrivænget 7 B
4622 Havdrup

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
Oplys hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk ordre nr. så vi ved hvordan vi kan kreditere din ordre.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Oplysning om klagemuligheder:
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionenes online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på Living4all.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Derfor vil GLS også modtage samme informationer så de kan levere pakken til dig.

Personoplysningerne registreres hos Living4all I/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke,
således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.
Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig
beskyttelse.
Direktøren og de ansatte hos Living4all I/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Living4all.dk er ejerne ved Living4all I/S.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Living4all.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse.
E-mail adressen videregives kun til Mailchimp som benyttes til at udsende nyhedsbrevet, ikke til andre.
Som registreret hos Living4all har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig og muligheden for at få disse ændret.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Living4all I/S via e-mail mail@Living4all.dk.


Living4all.dk - Living4all I/S
Industrivænget 7B, 4622 Havdrup

Tlf: 28194128
Email: mail@living4all.dk
Fri Fragt
Ved køb over 499,- DKK
Hurtig Levering!
1-2 hverdage - Bestillingsvarer undtaget
© 2023 Living4all.dk